piątek, 21 czerwca 2013

Sałatka z fenkułu



Składniki:  
  • 1 fenkuł
  • 2 łyżki oliwy z oliwek Extra Virgin
  • 3 łyżki soku z cytryny
  • sól i pieprz

Przygotowanie: 
  • Fenkuł myjemy, odkrawamy zielone części, usuwamy wierzchnią warstwę
  • Przekrawamy wzdłuż i kroimy w cienki plasterki w poprzek.
  • Składniki sosu mieszamy, przyprawiając nieco solą i pieprzem.
  • Fenkuł polewamy sosem po trochu, za każdym razem próbując, czy ma wyrazisty, ale nie przytłaczający cytrynowy posmak. Kiedy uzyskamy odpowiedni posmak możemy jescze doprawić solą i pieprzem

Uwaga... Fenkuł ma posmak anyżowy, więc nie wszystkim będzie smakował

5 komentarzy:

  1. zawsze chciałam zrobić coś z fenkułu ale jakoś nie mogę go kupić. taka propozycja na dzisiejsze 33 stopnie była by super

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko trzeba pamiętać, że fenkuł ma anyżowy posmak-jeśli ktoś nie lubi anyżu, nie będzie mu smakował.
    Rzeczywiście jest bardzo orzezwiajacy..

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zjadłem przed chwilką. Bartek

    OdpowiedzUsuń
  4. I jak? Bo ja jakas mega fanka fenkulu to nie jestem...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bleh, jak anyżkowaty posmak to ja podziękuję D:

    OdpowiedzUsuń